Вхід в особистий кабінет
Забули пароль?
Вперше на сайті?
Зареєструватись
x
Реєстрація
Підписка на новини:
Вже зареєстровані?
Увійти
x
Після оновлення сайту необхідно заново пройти реєстрацію для підключення особистого кабінету.

Гарантія та повернення

Умови роботи
Первинну візуальну перевірку товару необхідно здійснювати при отриманні товару кур'єрською службою. Якщо ви виявили, що товар пошкоджено, упаковка розкрита та товару не вистачає, необхідно заповнити акт у кур'єрській службі.

Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий чи коробка не герметична, а товару не вистачає, претензії не приймаються.
Гарантія (оптові покупки, СП)
  • У разі помилки та доставки товару, що не відповідає замовленому, пересорту або нестачу товару, покупець повинен повідомити про це продавця протягом 3 робочих днів з дня отримання посилки!
  • Перевірка товару на працездатність та комплектацію здійснюється покупцем. У разі виявлення браку необхідно зв'язатися з менеджером та надіслати товар у гарантійний період.
  • Гарантійний період обчислюється із дня отримання замовлення.
  • ТТовар підлягає ремонту/обміну/списанню, якщо з його відвантаження пройшло не більше місяця.
  • Сервісний центр приймає рішення щодо працездатності та ремонтопридатності товару протягом 3-14 днів (з моменту надходження). Бракований товар передається до сервісного центру. Якщо відремонтувати неможливо – клієнту надсилається новий товар аналогічної моделі, а у разі його відсутності – зараховуються кошти на баланс, рівні вартості товару на момент покупки. Якщо брак не виявлений або поломка викликана причинами, що не підпадають під гарантію, клієнту повертається товар.
  • Відремонтований або замінений товар надсилається з наступним замовленням! Якщо необхідне відправлення товару за готовністю, покупець повинен повідомити про це менеджера.
  • Транспортні витрати на доставку брака в обидві сторони оплачує клієнт.
Гарантія не поширюється на:
  • Товар, вартість якого менше 3$.
  • Товар із позначкою у найменуванні «без повернення, без обміну».
  • Акумулятори (зокрема пальчикові) та батарейки.
Гарантійне обслуговування можливе при виконанні таких умов:
  • Надання «Бланку повернення» у друкованому або електронному вигляді.
  • У «Бланку повернення» інформація вказана у повному обсязі:
  • Дата покупки (оформлення замовлення) чи номер замовлення.
  • Артикул (код) товару.
  • Найменування товару.
  • Кількість товару, що відправляється.
  • Вказано причину здачі в ремонт (дефект). Якщо дефект не буде вказано, стягується плата за тестування та визначення дефекту майстром у розмірі від 30 до 150 грн. (залежно від групи товарів).
Не приймається товар у неповній комплектації, у неоригінальній упаковці, в оригінальній, але пошкодженій або обклеєній скотчем упаковці.
Товар повинен бути у такому вигляді і в тій комплектації, як при початковому отриманні Вами!
ТОВАР, ПОВЕРНЕНИЙ ДЛЯ ОБМІНУ З НАПИСАМИ «НЕ ПРАЦЮЄ» або «БРАК» тощо, ОБМІНУ НЕ ПІДЛЕЖИТЬ!!!
В інших випадках товар може прийматися лише у платний ремонт.
У гарантійному ремонті буде відмовлено у разі виявлення наступних несправностей:
  • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого зберігання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічних пошкоджень, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, наявності на виробі тріщин, сколів, глибоких подряпин);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі, неправильним підключенням до мережі під час перевірки товару;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій перевірявся даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації під час його перевірки;
  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення під час перевірки товару правил його використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.
Додати до списку