Тестер для акумуляторів на 6В та 12В до 200А (Вилка навантажувальна)
Тестер акумулятора дозволяє перевірити стан заряджання акумулятора різних типів AGM, GEL та автомобільних. Можлива перевірка продуктивності акумулятора під навантаженням. Тестер не вимагає джерела живлення, через що він лише мобільний.
Напруга вимірювання: 6 та 12В
Тип вимірювання: аналоговий
Максимальний струм не більше: 200А
Тип корпусу: метал
Колір: червоний
Тестування акумулятора
До початку роботи перевірить, чи показує стрілка О на шкалі. Якщо не показує, то потрібно за допомогою комірки під показником відрегулювати показання.
Підключити затискачі тестера до затискачів акумулятора, переконайтеся, що затискач тестера позначений червоним кольором підключений до затискача акумулятора позначеному «+» і що затискач тестера позначений чорним кольором підключений до затискача акумулятора позначеному «-».
Перевірити розташування стрілки, чи вказується актуальна напруга акумулятора. Якщо стрілка знаходиться в області зеленого поля, це означає, що напруга акумулятора нормальна. Жовте поле означає частково розряджений акумулятор, який слід зарядити до тесту під навантаженням. Червоне поле означає надто розряджений або пошкоджений акумулятор. У разі пошкодження акумулятора необхідно замінити акумулятор на новий.
Тестування акумулятора під навантаженням
Увага, під час першого тесту під навантаженням може з'явитися невелика кількість диму, що видобувається з вентиляційних отворів тестера. Це нормальна обстановка, що полягає в пароутворенні фабричного засобу консервуючого навантаження, під впливом високої температури. Підключіть тестер так само, як і у випадку тестування акумулятора. Запустіть вимикач навантаження, це викликано, що через навантаження проходитиме струм значенням 100 А. Увага! Вмикач слід тримати до 10 секунд.
Звільнення вмикача спричинило негайне відключення навантаження. Більше тривале утримання вмикача, може спричинити занадто велике підвищення температури навантаження, що може загрожувати опіками, а навіть пожежею також призведе до невідворотних пошкоджень тестера. Після кожного тесту потрібно почекати 5 хвилин до наступного тесту, дозволяючи охолодити тестеру.
При включеному навантаженні слід спостерігати за стрілкою. Якщо знаходиться на зеленому полі, це означає, що акумулятор має повну продуктивність. При найвідоміших акумуляторах 12 V. Зелене поле на шкалі "ступінчасте" в залежності від запуску акумулятора.
Параметр запуску холодного двигуна (ССА) визначається в документації акумулятора.
Якщо стрілка залишить зелене поле, але не виявляє тенденцію до початку шкали, це означає, що акумулятор більше не розпоряджається повною продуктивністю. Тоді слід перевірити ємність акумулятора за допомогою інших способів, напр. перевіряючи густоту електроліту за допомогою аеромеру.
У випадку, коли стрілка падає в напрямку початку шкали, це може вказувати на необхідність замінити акумулятор на новий.
Тестування зарядки акумулятора
УВАГА! При запущеному двигуні не можна запускати вимикач навантаження.
Підключіть тестер так само, як у випадку тестування акумулятора.
Запустити двигун і дозволить йому досягти нормальної робочої температури.
Утримувати рішення (обороти) двигуна в діапазоні 1200 – 1500 оборотів на хвилину.
Перевірити показання, коли стрілка знаходиться на зеленому полі, система заряджання працює правильно.
Стрілка на червоному полі означає неправильну роботу системи акумулятора, що заряджається.
**Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження.
***Вибір конкретних кольорів не надається.
![](image/catalog/delivery-storefront-24px.png)
![](image/catalog/delivery-truck.png)
![](image/catalog/delivery-payment.png)
Оплата
Оплата при отриманні товару, Карткою онлайн, Google Pay, Безготівково для юридичних осіб, Безготівково для фізичних осіб, PrivatPay, Apple Pay, Оплата карткою в відділенні
![](image/catalog/delivery-shield-check-line.png)
Гарантія
Обмін/повернення товару протягом 14 днів
![](image/catalog/delivery-storefront-24px.png)
![](image/catalog/delivery-truck.png)
![](image/catalog/delivery-payment.png)
Оплата
Оплата при отриманні товару, Карткою онлайн, Google Pay, Безготівково для юридичних осіб, Безготівково для фізичних осіб, PrivatPay, Apple Pay, Оплата карткою в відділенні
![](image/catalog/delivery-shield-check-line.png)
Гарантія
Обмін/повернення товару протягом 14 днів
Тестер для акумуляторних батарей 6V/12V (MF, WET, AGM, GEL) HBV-200, крокодили в комплекті
Тестер для акумуляторів на 6В та 12В до 200А (Вилка навантажувальна)
Тестер акумулятора дозволяє перевірити стан заряджання акумулятора різних типів AGM, GEL та автомобільних. Можлива перевірка продуктивності акумулятора під навантаженням. Тестер не вимагає джерела живлення, через що він лише мобільний.
Напруга вимірювання: 6 та 12В
Тип вимірювання: аналоговий
Максимальний струм не більше: 200А
Тип корпусу: метал
Колір: червоний
Тестування акумулятора
До початку роботи перевірить, чи показує стрілка О на шкалі. Якщо не показує, то потрібно за допомогою комірки під показником відрегулювати показання.
Підключити затискачі тестера до затискачів акумулятора, переконайтеся, що затискач тестера позначений червоним кольором підключений до затискача акумулятора позначеному «+» і що затискач тестера позначений чорним кольором підключений до затискача акумулятора позначеному «-».
Перевірити розташування стрілки, чи вказується актуальна напруга акумулятора. Якщо стрілка знаходиться в області зеленого поля, це означає, що напруга акумулятора нормальна. Жовте поле означає частково розряджений акумулятор, який слід зарядити до тесту під навантаженням. Червоне поле означає надто розряджений або пошкоджений акумулятор. У разі пошкодження акумулятора необхідно замінити акумулятор на новий.
Тестування акумулятора під навантаженням
Увага, під час першого тесту під навантаженням може з'явитися невелика кількість диму, що видобувається з вентиляційних отворів тестера. Це нормальна обстановка, що полягає в пароутворенні фабричного засобу консервуючого навантаження, під впливом високої температури. Підключіть тестер так само, як і у випадку тестування акумулятора. Запустіть вимикач навантаження, це викликано, що через навантаження проходитиме струм значенням 100 А. Увага! Вмикач слід тримати до 10 секунд.
Звільнення вмикача спричинило негайне відключення навантаження. Більше тривале утримання вмикача, може спричинити занадто велике підвищення температури навантаження, що може загрожувати опіками, а навіть пожежею також призведе до невідворотних пошкоджень тестера. Після кожного тесту потрібно почекати 5 хвилин до наступного тесту, дозволяючи охолодити тестеру.
При включеному навантаженні слід спостерігати за стрілкою. Якщо знаходиться на зеленому полі, це означає, що акумулятор має повну продуктивність. При найвідоміших акумуляторах 12 V. Зелене поле на шкалі "ступінчасте" в залежності від запуску акумулятора.
Параметр запуску холодного двигуна (ССА) визначається в документації акумулятора.
Якщо стрілка залишить зелене поле, але не виявляє тенденцію до початку шкали, це означає, що акумулятор більше не розпоряджається повною продуктивністю. Тоді слід перевірити ємність акумулятора за допомогою інших способів, напр. перевіряючи густоту електроліту за допомогою аеромеру.
У випадку, коли стрілка падає в напрямку початку шкали, це може вказувати на необхідність замінити акумулятор на новий.
Тестування зарядки акумулятора
УВАГА! При запущеному двигуні не можна запускати вимикач навантаження.
Підключіть тестер так само, як у випадку тестування акумулятора.
Запустити двигун і дозволить йому досягти нормальної робочої температури.
Утримувати рішення (обороти) двигуна в діапазоні 1200 – 1500 оборотів на хвилину.
Перевірити показання, коли стрілка знаходиться на зеленому полі, система заряджання працює правильно.
Стрілка на червоному полі означає неправильну роботу системи акумулятора, що заряджається.
**Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження.
***Вибір конкретних кольорів не надається.